Tečaj cvetnih esenc 22. aprila

 

Odprto pismo vsem, ki ste razmišljali ali bi si želeli izvedeti več o cvetnih esencah pa …


Človek obrača, Bog obrne se v praksi velikokrat izkaže za resnično, pa tudi »pojdi s tokom« ne pomeni vedno mirne plovbe.
Tako se je na hitro obrnilo v primeru tečaja cvetnih esenc, ko so mi iz hotela sporočili, da so vse sobe zasedene in tudi, če se bi še kdo prijavil na tečaj, tisti vikend ne more prespati. Pa smo bili dogovorjeni, do kdaj zbiram prijave. V treh tednih najti drugo lokacijo za cel vikend???!!!

Ko sem prebrala njihov mail, mi je najprej postalo izjemno vroče, nato pa kot, da me je nekdo polil s škafom mrzle vode. Poznate ta občutek? Ko se v trenutku sesujejo pričakovanja, načrti in preprosto otrpneš. Takoj sem vedela, da je to lekcija moji fleksibilnosti in po nekaj globokih vdihih sem se morala odločiti.

Nima smisla, da se razburjam nad lastnico hotela. Njen interes je, da zapolni svoje kapacitete. Kdor prvi pride, prvi melje. Prav tako sem ponovno dobila lekcijo iz tega, da pri cvetnih esencah nimam kaj načrtovati z mentalom in ker sem dala namen, da bomo na tečaju delali cvetno esenco, to pomeni, da ima Gaia svoj načrt zanjo.

Tisti, ki me spremljate že dlje časa veste, da nenehno govorim, da se časi spreminjajo. To pomeni, da se tudi način in možnosti osebne rasti spreminjajo. Konec je odnosa avtoritativni (duhovni) učitelj/terpaevt in nevedni učenec/sledilec. 

Če želimo naprej v nove energije, je potrebno soustvarjanje in energijsko usklajevanje med udeleženci. Dvosmerna komunikacija in opolnomočenje vseh udeležencev sta osnova, na kateri želim graditi vse nadaljnje dogodke.
Seveda dvomim v ta nov način, seveda me je strah, da ljudje na to še niso pripravljeni. Da še vedno čakajo nekoga ali nekaj od zunaj in da se raje pustijo zapeljati tistim, ki ponujajo čudežni prah ter takojšnje kvazi rešitve. In upam, da ti, ki tole bereš nisi med tistimi, ki jih je potrebno psihološko in čustveno zmanipulirati, da kupijo nekaj, kar potem ne prinese obljubljenega. 

Dovolj dolgo sem se izobraževala v marketingu, da vem kako to gre in tudi, da tega ne želim početi. Čeprav presneto dobro deluje, ker so ljudje tega navajeni in vedno znova pripravljeni slediti korenčku, s katerim se jim pomaha pred nosom. Delo z esencami me je soočilo s tem, da moram biti 100% iskrena in odprta, zato tudi vam lahko zgolj odprem vrata, skozi katera pa morate vstopiti sami.

Zame najbolj strašljiv in frustrirajoč del pri spletni komunikaciji je, da natanko vem, da na drugi strani ekrana sedi oseba, ki si želi, potrebuje ali se spogleduje s tečajem cvetnih esenc pa nima dovolj poguma, da bi me kontaktirala ter vprašala, kar jo zanima.  

Najhuje je, ko vem, da bi mati svojim otrokom ali tistim, ki jih ima rada neznansko rada pomagala z esencami pa si ne upa vzeti časa zase in spoznavanje cvetnih esenc, čeprav bi ravno ta en dan lahko naredil ogromno razliko v življenju cele družine.

Vem tudi, da človeški možgani delujejo tako, da sprožijo strah, ko se soočimo z nečim česar še ne poznamo in veliko ljudi to zamenja s "slabim občutkom" ter ne naredi koraka k spoznavanju novega.

Odlašanje, čakanje in neodločnost vsakogar lahko drago stanejo. Tudi jaz sem v preteklosti odlašala in "me je čas povozil". Da sem nadoknadila pa je bilo potrebno ogromno energije in prav zato sem se naučila, da je potrebno na vlak skočiti, ko pride in nima veze ali je moja osebnost takrat pripravljena ali ne. Moj višji jaz pozna vozni red in moja naloga je, da mu zaupam. Vem tudi, da kadar grem sama skozi proces pred delavnico, imajo udeleženci najboljše rezultate. 

Pretekli vikend sem preko spletne ankete spraševala, kako bi si želeli bolj spoznati cvetne esence in presenetilo me je, da je bilo skoraj tretjino odgovorov: celostni tečaj spoznavanja esenc.

To mi je dalo novo motivacijo, da vseeno organiziram tečaj, le z rahlo spremenjeno strukturo. 

Prvi del sem poimenovala: SPOZNAJTE ESENCE MALO DRUGAČE – 3 video predavanja prejmete preko emaila
1. video: teoretična podlaga o zgodovini cvetnega zdravljenja, delovanju cvetnih esenc in razumevanju procesov dela na sebi.
2. video: vibracijska medicina, elektromagnetno polje človeka, delovanje cvetnih esenc - odkritja znanosti
3. video: Bachove esence, drugi sistemi cvetnih esenc

Sobota 22.4. - 10:00 - 19:00
SPOZNAVNA IZKUŠNJA VIBRACIJ ESENC
Celodnevno potovanje skozi vibracije esenc. Esence iz sistema sLOVEssence in Bachove cvetove boste spoznavali skozi konkretno izkušnjo njihovih zgodb in vibracij. zraven pa krepili še intucijo in zaupanje vase, kar je pomembno za delo z esencami.

Na dogovorjeni dan in kraj v mesecu maju, ko vse že na polno cveti sledi še IZKUSTVENA DELAVNICA. Izdelali bomo cvetno esenco in se naučili izdelovati individualne cvetne mešanice zase ter za druge. Izkusili boste delovanje cvetnih esenc po posameznih čakrah.

Za tečaj si torej vzamete čas 1 dan, v soboto 22.4. in takrat bomo skupaj s skupino določili tudi kdaj in kje bomo delali esenco ter imeli delavnico v naravi.

Spodaj pa še razlaga zakaj sem se tako odločila.

Prvi dan tečaja je bil namen, da se spoznate s teoretično podlago – zgodovina uporabe esenc, od Lemurije naprej, povezanost človeka in rastlinskih vibracij, pa kaj danes kvantna fizika že ve o delovanju esenc… vsebine, ki jih imam posnete kot video predavanje še iz koronskega časa, ko sem tečaj izvajala on-line.

Ta del si torej lahko vsak udeleženec pogleda sam, v udobju svojega doma. Pa še večkrat lahko pogleda in posluša. Video posnetki ostanejo za vedno.

Zares pomemben je drugi dan, ki je izkustven. Za en dan lahko najdem ustrezen prostor za ta način spoznavanja cvetnih esenc. To je unikaten način, ki hkrati krepi vašo intuicijo ter zaznave in omogoča razumevanje esenc na čustveni ter energetski ravni. Nov način učenja, ki presega zgolj mentalno poznavanje esenc. Ko začutiš, veš. Ne glede na to ali si začetnik ali poznavalec, ki zgolj poglablja svojo izkušnjo.

Že prej sem malce dvomila, kako se bomo lotili izdelave esence tretji dan, ker mora biti vreme optimalno. Poleg tega je to, katero esenco bomo naredili odvisno od energije skupine. Zato se bomo z udeleženci tečaja dogovorili kaj, kdaj in kje bomo izdelali esenco in se takrat dobili dodatno.
Tako se bodo imele tudi vse informacije o esencah čas »usesti« v energijsko oz. informacijsko strukturo.

Vem, da nas v Sloveniji ni veliko, ki delamo z esencami, kaj šele, da organiziramo tečaje. Če ste v preteklosti razmišljali, iskali, se odločali o tem, da bi esence radi (bolje) spoznali, so sedaj tudi prave energije za ta podvig. Tukaj vas prosim, da mi verjamete na besedo, ker drugače tega tečaja ne bi organizirala prav na ta termin. 

Če pa vas zanima zakaj in ali je to res in vsi ostali mentalni »zakaji« pa me kar brez skrbi pokličite, da vam razložim, ker je tole pisanje že tako ali tako predolgo :D

Na spletni strani tečaja, si lahko pretočite tudi brošurico, če potrebujete še več informacij, najboljša odločitev pa bo, če položite roko na svoje srce, zaprete oči, naredite nekaj vdihov in izdihov ter začutite ali vas kliče Gaia, ali želite spoznati cvetni jezik, s katerimi nas nagovarja in vabi k sodelovanju.


Prijave pa sprejemam do 14.4.2023 po mailu zdravljenjeduse(a)gmail.com ali na telefonsko številko 040 888 978. 

Ta zapis je predvsem o meni, da lažje oceniš s kakšnimi pristopom pripravljam tečaj, ki pa bo posvečen tebi, tvoji intuiciji in tvojemu odnosu, ki se bo razvil ob povezovanju z inteligenco rastlin.

Srčen pozdrav,

Manca

P.S Ker veliko ljudi najprej vpraša in jih zanima predvsem cena, ne glede na to, kaj vse za to dejansko dobijo, jo napišem tukaj, da bodo takoj vedeli, da to ni za njih - 269€

P.S. Če ste že dobili kakšen certifikatek s področja esenc (pri meni ali komurkoli drugemu) imate kar 30% popust na tečaj. Velja tudi za tiste, ki ste zaključili šolo naturopatije.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sončni mrk prebuja moč za naslednji korak

Mlaj v škorpijonu - implozija ali eksplozija?

Hiperaktivni otroci in Bachove esence