Eliksir boginje Quan Yin

Ura je bila 6:30 na dan festivala boginje s Kento Hayashijem, ko se zbudim iz trdnega spanja z eno samo mislijo: naredi esenco za danes! Samo globoko sem vdihnila in poslušno vstala ter se postavila pred polico z esencami. Ven sem potegnila dve esenci roza vrtnice in esenco Quan Yin. Potem sem si šla pripravit zajtrk, se oblekla in pripravila stekleničke. Koliko pa naj jih pripravim? V roko zagrabim kapalke, jih položim na mizo in preštejem. 13 jih je. Nasmehnem se, ker je to čisto slučajno število boginje.


Naredi z ormusno vodo, je naslednje navodilo. Natočim jo v mešalni kozarec in posežem še po hidrolatu damaščanske vrtnice. Tokrat bodo kapljice dišale! Dodam še esence vrtnic in začutim toploto v srčni čakri, kotičke ustnic pa mi vleče navzgor. O ja, dobra mešanica bo.

Potem pride že naslednji impulz: dodaj vrtnični liker! ... Kaj?! Moj vrtnični liker, ki ga sebično hranim samo zase in posebne priložnosti!? Dobro, danes je posebna priložnost, se vdam in skočim v klet po steklenico likerja. Ko sta bila moja starša nekaj let nazaj v Bolgariji, sta mi prinesla celo vrečo vrtničnih cvetnih listov in takrat sem jih nekaj namočila v alkohol, nekaj posula s sladkorjem ter po receptu, ki ga tu ne bom razkrila naredila liker.

V cvetno mešanico zlijem še nekaj likerja, premešam in poizkusim. Vse je notri: sladko, slano, grenko in nekaj, kar pušča odprt prostor za interpretacijo. Napolnim stekleničke, dodam še nalepke, zapakiram v škatlice in se ob tem počutim nekako vzhičeno zadovoljno.

Dopoldanski del programa je začel Domen, ki nas je za uvod popeljal v Vesolje čistih tahionskih frekvenc. Spoznali smo cintamanije (meteorite iz Siriusa) in imeli edinstveno priložnost, da se povežemo z največjim, ki je težak kar 7 kg.

Potem sem vodila vodila dvig zavesti in aktivacijo višjih nivojev čaker ob podpori eliksirjev sedmih boginj, kar je bil enkraten izkustveni proces. 

Brigita Langerholc nas je iniciirala s svetlobnim jezikom, da se povežemo s svojimi dušnimi družinami in se združimo v sodelovanju. Res magično.

Nato nas je že čakalo odlično kosilo iz restavracije Radha Govinda, ki je poskrbela, da smo se malce prizemljili ob podpori odlične hrane in že smo šli naprej.

Kenta Hayashi je skozi meditacije in glasbo sidral vibracije univerzalne ženske esence, različnih aspektov boginje in nas nato še dobro premigal na 444Hz tahionskih ritmih.

Že zjutraj, ko sem natočila esence v stekleničke, ki jih je nato nastalo malce več, je na koncu ostalo še nekaj eliksirja, za katerega pa sem se odločila, da bo zame. Ko sem se dan po festivalu prebudila, sem začutila, da moram vzeti esenco in se potopiti v meditacijo. Čutila sem, da potrebujem glasbo povezano s Quan Yin in YouTube je predlagal, jaz izbrala in že me je odneslo v svetlobo.

Takoj, ko se je pojavila Njena energija, sem jo prepoznala in ustnice so se same začele premikati v petju Njene mantre. Nato sem začutila Njeno milino, Njeno Ljubezen in Njeno energijo popolnega sprejemanja. Solze so se mi ulile in jok je začel pretresati moje telo. A to ni bilo čiščenje, ampak tako močno veselje ob srečanju z energijo Quan Yin. Neopisljivi občutki in moje notranje intimno doživetje ob srečanju z Njo, so mi dali vedeti, da je čas za naslednjo stopničko v življenju. Milost, ki se je pretakala skozi mene in občutek popolne sprejetosti v Njeno srce presegata besede, ki so na voljo.

Vem, da je to moja izkušnja, ki je del vsega, kar se je dogajalo prejšnji dan. Vem tudi, da je eliksir poln vibracij, ki odpirajo srce ter povezujejo z Njeno energijo. Ona vsakogar nagovarja drugače, a vedno skozi srce. Prav zato ga je potrebno najprej odpreti, spustiti vse zavore in se prepustiti toku ljubezni, da teče skozenj. 

Odpiranje srčne čakre, sočutje, nežnost, milina in blagoslov boginje Quan Yin so kvalitete tega cvetnega eliksirja. Ena roza vrtnica je bila narejena na svetlobi polne Lune ob morju in druga ob svetlobi Sonca ob vznožju gora. Quan Yin je prišla v esenco, ki je bila izpostavljena energijam tisoče cvetočih vrtnic v rožnem vrtu Volčjega potoka. Edina esenca, ki je bila narejena izključno s prenosom energetskega odtisa cvetlic brez, da bi vanjo vrgla en sam cvetni listič.

Natanko ta cvetni eliksir s temi esencami je unikaten, na voljo zgolj ob posebnih priložnostih in tisti, katerim je namenjen bodo že našli pot do mene in eliksirja ;)



Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sončni mrk prebuja moč za naslednji korak

Mlaj v škorpijonu - implozija ali eksplozija?

Hiperaktivni otroci in Bachove esence