Cvetne esence za zavedne Slovence

 












Po 30 letih samostojnosti, ko smo imeli kot narod upanje, ko so nam bile dovoljene sanje in smo bili enotni v svoji odločitvi, smo danes daleč od vsega tega. Ko sem v letu 2020 prejela klic Narave, da naredim cvetne esence, me je to peljalo tudi v kolektivne programe in energije katerih del smo mi vsi.

V tem webinarju sem spregovorila o tem, kar sem spoznala ob delu z esencami in katere so tiste, ki jih kot narod potrebujemo, da bomo lahko kolektivno dozoreli. Pa še pravljico o kralju Matjažu sem prebrala.


Slovenske cvetne esence vas čakajo v spletni Lekarni za dušo, osebno pa jih lahko prevzamete v Ljubljani na Brnčičevi 5, v Anima Soma centru pri Domnu 041 608 775

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sončni mrk prebuja moč za naslednji korak

Mlaj v škorpijonu - implozija ali eksplozija?

Hiperaktivni otroci in Bachove esence