Ob zaključku prelomnega leta 2020


Delam bilanco letošnjega leta in ugotavljam, da je res prelomno. Da je toliko stvari dozorelo ali pa preprosto odšlo, ker niso več usklajene z menoj, s časom v katerem smo, da je še najtežji del izbira tega, kaj sploh zapisat, da vas ne preobremenim.

Letos je moja prošnja dobrim možem popolnoma drugačna kot vsa prejšnja leta:

Dragi Miklavž, Božiček in dedek Mraz! Letos vas ne prosim, da mi kaj prinesete, ampak ODNESETE! V pehar, pod smrekco vam bom nastavila COVID z vsemi pretiranimi ukrepi, razdvojenost ljudi in nizek nivo komunikacije, strahove in negotovost ter en velik koš človeške neumnosti. Prosim odnesite vse to in dajte nekam, kjer tega nihče več ne bo NIKOLI našel.

Seveda ni vse negativno. Zelo dobro se zavedam, da smo na prehodu, da živimo v več realnostih hkrati in zato lahko izbiramo v kaj bomo vlagali v prihodnosti.

💚 Hvaležna sem za cvetne esence sLOVEssence in vse, kar so prinesle (in odnesle)

💚 Hvaležna sem, da sem lahko letošnje leto prišla do točke, kjer se levim tako kot se še nisem. Kar je moje ostaja, kar ni moje odhaja. Spremembe niso majhne.

💚 Hvaležna za vsa učenja in lekcije – tako osebne kot poslovne, ki so mi pokazale zrcalo tudi tam, kjer tega nisem želela videti. In nekaterim stvarem se še kar upiram. Nekaterih nočem spustiti, čeprav bi bilo bolje, da jih.

Še malo in čaka me osebni preskok v naslednje desetletje. Baje, da je to obdobje zrelosti in pobiranja sadov. Priznam, da sem upala, da se bo to zgodilo že v tem desetletju in letošnje leto je bilo zame osebno zelooo brutalno iskreno. Ni lahko soočati se z lastnimi sencami in hkrati delovati navzven. A če bi situacija ostala enaka kot pred pojavom koronce, se ne bi do teh senc nikoli zares dokopala.

Toliko ljudi pride k meni, ker želijo izvedeti in živeti svoje poslanstvo. Malokdo pa se zaveda, da to ni vedno enostavno. Ko ga najdeš in živiš, nimaš več drugih izbir. To je »služba«, ki je ne moreš zamenjati, ko ti ni več všeč ali se je naveličaš. Iz nje te ne odpustijo. Tudi, ko bi najraje obupal, ne moreš, ne smeš, ker je to tvoje poslanstvo. Ni rezervnega. Ni jih še 5 na izbiro.

Žal mi je, da ne morem napisati, kaj bolj vzpodbudnega, primernega »veselemu« decembru, ampak takšna je moja trenutna realnost. Ne bi bilo iskreno in pošteno do vas, da vam predajam lepe besede samo zato, da vašo pozornost preusmerim stran od neprijetne resnice.

Tudi vem, da je čisto možno, da v vaši realnosti ni sence. Da je že predelana. Da so bila bremena preteklosti – vaše osebne, družinske, kolektivne – že odložena in je vaša pozornost neobremenjeno usmerjena v svetlo prihodnost.

Čisto možno je (in sem nadvse vesela, če je tako), da so vaša čustva in misli usklajena, da se z vsemi situacijami in izzivi soočate lahkotno, z zavedanjem in zaupanjem, da hodite v pravo smer, da je za vse poskrbljeno in da je Vesolje na vaši strani.

Možno je tudi, da se vas bo tole moje pisanje globoko dotaknilo in prineslo zavedanje, da je vse to o čemer pišem del naše človeške izkušnje. Ne glede na to, da so naše duše čiste in popolne, je naša osebnost tista, ki ne zmore vse te dušne svetlobe pretočiti v svet.

Seveda je vedno kdo, ki vseeno želi slišati in brati zgolj lepe, spodbudne besede in ne želi opozoril, da je katerikoli del zavedanja še v temi nezavednega. Ti se običajno »odjavijo z mailing liste« takoj, ko jih takšno besedilo doseže. Menim, da ni težko najti tudi zgolj in samo lepih misli, spodbud in metuljčkastih objav ter preprosto ignorirati temne globine. 

🌸 Želim vam, da vas skozi decembrske energije vodi Ljubezen – tista, ki prihaja skozi vas in od vas.

🌸 Želim vam, da se ne prestrašite temnih senc, če se bodo dvignile. Potrebujejo zgolj veliko Ljubezni.

🌸 Želim vam, da sledite Svetlobi in svojim notranjim občutkom glede tega, kaj je VAŠA Resnica in ne verjamete nikomur, ki vas skuša prepričati v svojo resnico. Resnica ni ena sama!

🌸 Želim vam, da si omislite, zagotovite in sprejmete vso možno podporo in oporo, ki jo lahko dobite, ker nihče ni popoln.

🌸 Želim vam, da opustite idejo o tem, da bi morali biti heroj. Herojska mati, herojski oče, podjetnik, prijateljica, šefica… Dovolj je, da premagate svoje notranje strahove, ne rabite rešiti celega sveta. Saj veste, da heroji dobijo medalje šele po smrti?

Naj bo tokratni december posvečen zgolj vam in vašim najbližjim. Daleč od ponorelega sveta potrošništva, omejevanja in starih vibracij. Naj se znotraj vas rodi novi svet, Zlata doba, višja zavest in vse tisto, kar ste že dolgo čakali.

Pozdrav svetlobe in vse dobro,

Manca Razboršek 

Life&Soul Coach, avtorica knjige Zdravljenje čustev z močjo cvetnih esenc, ustvarjalka cvetnih esenc sLOVEssence, ustanoviteljica Lekarne za dušo.


Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sončni mrk prebuja moč za naslednji korak

Mlaj v škorpijonu - implozija ali eksplozija?

Hiperaktivni otroci in Bachove esence