Mir sredi orkana

Here we go again! Zaostrovanje ukrepov, kaj bo s službami, šolo, javnim življenjem. Apokaliptično strašenje s strani medijev, maske zunaj… ima še kdo občutek, da nas stiskajo za vrat in čakajo, kako dolgo bomo to zdržali?


Vprašala sem se, kako se lahko odklopim od teh kolektivnih energij strahu, negotovosti in tesnobe ter se obrnila k svojim vodnikom ter cvetnim esencam. Kaj je tisto, kar mi bo prineslo notranji mir in pomiritev? 

Kako se lahko zaprem v svoj balonček zaupanja ter upanja v svetlejšo prihodnost?

Katere esence me bodo podprle, da bom sredi tega orkana lahko ohranila sebe in svoje ravnovesje?

Prva esenca, ki me je pritegnila je bila Betlehemska zvezda, ki sem jo naredila že spomladi med prvo karanteno. Običajno se to cvetno esenco, ki jo je odkril že dr. Bach uporabi, kadar je prisoten šok oziroma travma. Travma zajema mnogo dogodkov: slaba novica ali stara čustvena rana, zlorabe, prisotnost nasilja, nenadna izguba ali nenadna neprijetna sprememba v družini, kulturi ali celotni družbi.

Ko sem spomladi naredila to esenco, sem začutila, da njene tolažilne ter zaščitne kvalitete vplivajo prav na kolektivne vzorce in travme kot jih prinaša letošnja epidemija. Esenca okrepi vibracijo, ki ponovno vzpostavi notranjo celostnost in občutek varnosti. Globoko poveže z duhovnim svetom ter regenerira dušo.

Potem pa je prišel dan, ko se je Merkur obrnil retrogradno in zjutraj, ko sem pogledala skozi okno, je bil prvi impulz: »Danes naredi esenco Nedotike!« Moji vodniki vedo, da bom našla način, kraj in čas za izvedbo, kadar me tako močno nagovorijo. Seveda sem imela še druge obveznosti in tekom dneva čutila čedalje močnejši pritisk. Misli, ki so mi napolnjevale glavo so bile vedno glasnejše: »Daj pojdi že, zmanjkalo bo časa, ne bo več sonca, hitro, mudi se….« Padla sem v negativni del Nedotike, ki je esenca za tiste, ki se nam nenehno mudi, nam zmanjkuje časa, smo zaradi tega napeti, živčni in eksplozivni. 

Ko sem našla še zadnje cvetoče rastline ob Kamniški bistrici, sem se dotaknila stroka s semeni in dobesedno razneslo ga je, semena pa so poletela na vse strani. Točno to se dogaja, ko smo polni napetosti! Nekdo se nas le rahlo dotakne, izreče napačno besedo in že eksplodiramo. Posodo s cvetovi sem položila na rob struge, kjer jo je oblivala poskočna bistrica in dodala informacije, ki pomagajo pri spuščanju, predvsem pa pri sposobnosti krmarjenja s tokom. Esenca prav te Nedotike zato čudovito očisti in splakne napet um, nemir in omogoči, da prepoznamo, kaj nas iritira. Prinaša globok mentalni mir in notranjo pomirjenost ter prepuščanje. 

Kaj še potrebujem, da bom v trenutnem orkanu epidemije ostala mirna in v svojem središču? Nekaj pozitivnega, veselega, sončnega! Nekaj, zaradi česar bom lahko tudi steber svetlobe ostalim okrog mene. Začutila sem toploto okrog srca in potegnilo me je k esenci Šentjanževke. To je čudovita energija sonca, ki premaga mračne dni, občutke depresije in brezvoljnosti. Seveda mora v to cvetno mešanico tudi zato, ker ponuja zaščito pred nizkimi vibracijami in tujimi energijami.

Potem ni bilo več dvoma, da mora biti poleg tudi esenca Kraškega šetraja. Inteligenca te esence namreč zmore in zna ločiti med izvorno energijo posameznika ter vsemi tujimi energijami v energetskem polju. Prečisti energetsko polje vseh tujih energij in naredi zaščitni mehurček okrog posameznika.

Cvetna esenca Narcise pomaga umiriti um, se sprostiti in spustiti preteklost. Spomnim se njenega nastanka, ko mi je malo preden sem esenco Narcise dokončala, pes prevrnil neko drugo esenco. Šok, razočaranje, nemoč in tudi jeza so se vrtinčili znotraj mene in prav ko sem se usedla k Narcisi in se spraševala, kako naj se sedaj osredotočim nanjo, sem začutila, da se je energija nenadoma premaknila naprej in v trenutku so se čustva pomirila. »To je sposobnost Narcise«, sem zaslišala igrivi glasek deve. »Preteklosti ne moreš spremeniti, ne glede na to ali se je nekaj zgodilo 1 minuto ali 10 let nazaj. Spusti, ozri se naprej.« Zato je Narcisa odlična sopotnica v času preizkušenj. 

Takoj, ko se je mešanica sestavila, sem začutila njen hipni učinek. 

Kot bi nekdo vklopil zaščitno energijsko polje, znotraj katerega vlada popoln mir medtem, ko zunaj divja vihar. 

Tole bo razpršilo za osebni prostor oz. auro, sem pomislila in dodala še hidrolat žajblja, ki krepi duha. Tradicionalno žajbelj velja za zelišče, s katerim se blaži vneto in boleče grlo, v aromaterapiji se ga uporablja za osvežitev prostora. Latinsko ime izhaja iz besede "Salvere", kar pomeni rešiti, njegovo drugo ime je tudi "rastlina, ki reši in zdravi". 

Nisem se mogla upreti in sem poleg dolila še hidrolat rožmarina, saj razveseljuje in pomaga pri depresiji, nihanju razpoloženja ter umirjanju močnih čustev, v času naporov in stresa pa da moč ter vzdržljivost. Idealen torej za to cvetno mešanico, ki sem jo poimenovala MIR SREDI ORKANA.

Nisem pričakovala, da bo prav to prva mešanica, ki jo bom ponudila kot razpršilo za osebni prostor, ampak nič v letošnjem letu ni po pričakovanjih, zato sem globoko hvaležna, da sem se naučila slediti notranjemu vodstvu, ki vedno vidi in pozna tudi širšo sliko. 


Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sončni mrk prebuja moč za naslednji korak

Mlaj v škorpijonu - implozija ali eksplozija?

Hiperaktivni otroci in Bachove esence