Slovenske cvetne esence sLOVEssence in njihov nastanek


Ko sem dobila vabilo socoachinje Petre Kmetec, ki je specializirana za transakcijsko analizo, da podelim svojo pot in spoznanja ob nastajanju slovenskih cvetnih esenc, sem vedela, da bova ustvarili čudovit pogovor. In res mu lahko prisluhnete ter izveste marsikaj novega zase.


Rožice za boljše počutje z Manco Razboršek v Skrivnostih uspešnih žensk

Pogovori Skrivnosti uspešnih žensk so nastali kot plod moje želje, da vam predstavim čimveč izjemnih Žensk in današnja gostja je Manca Razboršek. Manca vam bo znala povedati vse o cvetnih esencah, o energiji rožic in o tem, kako vam pomagajo do bolj sinhronega življenja. Razvila je prvo slovensko linijo čudovitih esenc, ki jih je poimenovala sLOVEssence. Verjamem, da boste po pogovoru tako očarane, kot sem jaz in boste želele tisto “svojo” :) Vabim vas, da pogledate pogovor do konca, spodaj kaj pokomentirate in všečkate Mančine strani, da boste zmeraj na tekočem z novim razvojem esenc, ki bodo pobožale vašo dušo. sLOVEssence najdete na www.lekarnazaduso.si/slovessence

Posted by Petra Kmetec Life coaching on Wednesday, August 12, 2020

Esence najdete v >> spletni trgovini Lekarna za dušo tukaj <<

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sončni mrk in ognjen začetek nove verzije Tebe

Tečaj cvetnih esenc 22. aprila

Mlaj v škorpijonu - implozija ali eksplozija?