Venerine vrtnice


Za menoj so precej globoke transformacije in kadar je več planetov retrogradnih tudi jaz začutim klic navznoter. Enostavno ne morem delovati navzven. To bi bilo proti moji notranji resnici in intuiciji. 

Proces se je pri meni začel že v začetku leta in me popeljal globoko vase v tiste najbolj senčne predele mene, ki so potrebovali integracijo. V nekem trenutku lahko rečem, da sem bila celo v depresiji, ko sem se znašla v temnih dolinah, kjer ni bilo več upanja, kjer se mi je zdelo vse brez veze, kjer ni več nič imelo smisla. 

Hvaležna sem za vsa orodja, ki jih imam na voljo. Vsa lahko najdete v Lekarni za dušo in v centru Anima Soma. In do začetka maja sem zares preizkusila vse, kar imamo na voljo, da sem lahkotneje in hitreje šla čez vse notranje sence ter jih transformirala. Brez Aura-Some in Serapis Beya, ki je s svojo svetlobo prežel vsako svetlobno vlakno moje aure, ne bi šlo. Brez cvetnih esenc, ki sem jih kar zlivala vase tudi ne. Tahionska soba mi je omogočila, da sem dovolj dvignila zavest, da sem vedela, kaj se dogaja.

Epidemija je prišla kot blagoslov, ki je omogočil, da se ni bilo potrebno toliko ukvarjati z zunanjimi dejavnostmi. In potem sem začutila, da je čas. Čas, da naredim tisto, za kar sem se pripravljala zadnje desetletje (pa še kakšno življenje prej).

Začele so se rojevati slovenske cvetne esence. Konec aprila sem začutila, da je čas, ko moram odložiti svojo osebnost in svoje osebne načrte ter se prepustiti vodenju Višjega jaza ter Vesolja. Vame so se začele zlivati informacije, občutki, uvidi in na Vesak se je začelo. 

V vsakem trenutku me je intuicija usmerila na tisto esenco, ki je bila najbolj usklajena s kolektivnimi energijami in planetarnimi energijami.

Eden od vikendov je bil prav magičen. Čeprav so bili na nebu težki aspekti, sem začutila njihovo polno podporo. In, ko sem v nedeljo skočila v morje, sem imela občutek, da je odplaknilo vse staro. Bilo je hladno in valovito, zaradi valov je bilo ob obali tudi penasto, ko sem šla ven iz vode, sem pomislila, da se je takole počutila Venera, ko se je rojevala iz morske pene.

In dejansko se je 10. junija zgodilo nekaj, čemur astrologi in astronomi dejansko pravijo Venerino rojstvo. Venera je bila namreč konca maja na nebu kot večernica. 3.6. se je pojavila kot zvezda jutranjica, vendar je bila zaradi konjunkcije s soncem praktično nevidna. 10 junija pa je najsvetleje zasijala, njena osvetljenost je bila najmočnejša in tako se je zaključil proces njenega ponovnega rojstva. 

Venera vlada našemu srcu, našim srčnim energijam in je že od 13. maja retrogradna, zato morda v tem času čutite povečano potrebo po pogovoru v svojih odnosih - seveda, če tega niste zavedni to lahko bruha iz vas kot pritoževanje, kaj vse ni v redu, kaj vse vas moti in razmišljate o tem ali ta odnos sploh potrebujete, ali ima vse skupaj smisel....

Venera v tem času spodbuja proces metamorfoze naše podzavesti, nezavednega, tistega dela nas samih, ki ga ne potrebujemo več, nas ne podpira v teh energetsko intenzivnih časih in s tem razkriva tudi vse pretekle bolečine, razočaranja ter srčne rane.

Vse samo zato, da bi nas pripravila na odpiranje novi paradigmi srca, ki jo bo aktiviral letošnji solsticij, ko bo sončni mrk na ničti stopinji raka. Pravijo, da bo to aktiviralo Višje srčno središče in srce Enosti na kolektivni ravni. Mar meniš, da boste lahko odprli srce Enosti, če je vaše lastno srce polno bolečin, ran in strahov?

Ne, ne bo šlo in zato je še toliko bolj pomembno, da sedaj dovolite tem energijam, ki so na voljo, da opravijo svoje. Da se prepustite toku, da dovolite svojemu Višjemu jazu, da naredi tisto, kar je v načrtu duše.

V začetku junija sem bila poklicana v rozarij, k vrtnicam.  In tam je nastala cvetna mešanica vrtnic, ki lahko pomaga, da vzpodbudite te procese znotraj sebe. V auro vnese visoke vibracije, ki pomagajo, da na nežen in lahkoten način plujete skozi te energije. Esenca še ni v redni prodaji (z uradnim izzidom in začetkom nove linije esenc še čakam na pravi moment) zato jo posebej namešam, če mi pišete kar na mail zdravljenjeduse[a]gmail.com in napišete: želim Venerine vrtnice. 

Potem vam pošljem vse info in pa vprašalnik, s coaching vprašanji v obliki 14 vaj, ki vam bo pomagal pri ozaveščanju tega, kar se vam bo dogajalo ob jemanju esence in vas bo vodil skozi energije meseca junija ter julija (kot en mali dnevnik). Cena kompleta je mojstrskih 18,88€ s poštnino vred!

V vrtničnem mixu je 

  • roza vrtnica, ki spodbuja ljubezen do sebe, 
  • vijolična vrtnica, ki spodbudi zavedanje vaše lastne unikatnosti in namena duše ter 
  • posebna mešanica vrtničnih cvetnih listov, ki vnaša veselje in igrivost v proces. 
  • Poleg tega je v petek, na polno luno nastala še posebna esenca roza vrtnice, ki je bila izpostavljena lunini svetlobi ter jutranji svetlobi Venere. Njena milina in nežnost sta tako čudoviti, da je to težko opisati, ampak je potrebno začutiti.

Mešanica Venerine vrtnice spodbuja ljubezen do sebe, nežnost in samo-sprejemanje. Odpre vas vaši lastni ljubezni, ki se zliva skozi vas, zato je zanjo vedno pravi trenutek in nikoli ni prepozno. Privoščite si dozo ljubezni!

Namen esenc je, da vas podprejo na nefizičnih nivojih. Tako kot vaše fizično telo potrebuje vitamine in minerale, tako vaša energetska telesa potrebujejo pozitivne in visoke vibracije oz. informacije. In točno takšne vsebujejo cvetne esence.


Dodatne informacije pa sem delila v spodnjem videu.


Kaj dogaja zadnji mesec? Kaj prihaja zelo kmalu...

Objavil/a Manca Razboršek Life&Soul Coach dne Ponedeljek, 08. junij 2020

 


Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sončni mrk prebuja moč za naslednji korak

Mlaj v škorpijonu - implozija ali eksplozija?

Hiperaktivni otroci in Bachove esence