Novoletno praznovanje, petarde in prestrašene živali

ZA VSE LASTNIKE DOMAČIH ŽIVALI


Decembra se pojavijo pozivi nelastnikom živali, naj ne pokajo petard. A kaj, ko poleg petard pokajo tudi rakete, ki jih običajno v zrak spuščajo tudi lastniki domačih živali. Del praznovanja novega leta je pač pokanje. In tega še nekaj časa ne bomo kar spremenili.

Jaz sem imela srečo, da moj pes, ki je bil z menoj 15 let ni imel težav s pokanjem. Niti s čim drugim glasnim. Enostavno ga to ni ne ganilo ne motilo.

Vem pa, da je veliko kužkov, muckov in ostalih živali, ki s tem IMAJO težave. In njim zares pomagajo cvetne esence. Ali Bachovo rešilno zdravilo ali Emergency od Avstralskih esenc.

Če že imate kapljice doma SUPER! Začnite jih dozirati svojim živalcam že nekaj dni prej.

Če jih nimate, jih lahko kupite v Sanolaborju, v večini lekarn, naročite preko spleta... ne navijam za to, da jih nujno kupite v Lekarni za dušo... samo kupite jih in svojim ljubljenčkom olajšajte paniko in strah.

Običajno lastniki poznate, kako se odzivajo vaše živali. Bolj kot jih zagrabi panika zaradi pokanja, bolj se držite spodnjega "recepta". Če ni tako zelo hudo, lahko doziranje tudi zmanjšate.

DOZIRANJE ZA ZELO PRESTRAŠENE/ PANIČNE ŽIVALI

  • 3-4 dni prej 3x na dan št. kapljic po navodilih proizvajalca.
  • Na 31.12. lahko začnete popoldan kapljice dajati na 2-3 ure - odvisno od tega kako močno se vaša žival boji pokanja.
  • Tako bo žival pomirjena že ob prvih pokih.
  • Pol ure pred polnočjo dajte obvezno kapljice.
  • 10 do polnoči spet in takoj potem, ko nazdravite polnoči in si čestitate, spet.
  • Odvisno od stanja in situacije, v zelo hudih primerih lahko dozirate na 10 minut, dokler se žival ne pomiri. 
Če ste pred tem že cel dan s kapljicami skrbeli za ljubljenčka, letos okrog polnoči ne bo tako hudo.

Predlagam, da zjutraj 1.1. spet date kapljice (za pomiritev po šoku) in tudi zvečer - običajno takrat nekateri ljudje spraznijo še zadnje zaloge raket in petard.

Ne glede na velikost živali date vedno št. kapljic po navodilih proizvajalca. S kapljicami namreč dozirate INFORMACIJE. Kapljice lahko date v vodo, na briket ali med hrano, lahko uporabite razpršilko ali pa enostavno kapnete na glavo živali, jo pobožate in s tem ravno tako prejme informacijo.

Ne pričakujte čudežev, ne bodite pa presenečeni, če se zgodijo.


Izkušnje lastnikov živali v preteklih letih:

"Vsako leto se je naš kuža skril v najbolj oddaljen kot, zadaj za omaro in do jutra ni hotel ven. Letos pa smo mu dali kapljice. Še vedno se je bal, še vedno je bil prestrašen, vendar je letos ostal v kuhinji pod mizo, kjer smo bili zbrani vsi člani družine. To je velik napredek! Drugo leto zagotovo spet dobi kapljice" Ivo in kuža Joni

"Imam muco, ki se boji pokanja. Ko grmi se zavleče pod posteljo v sobi za goste in ni variante, da jo dobim ven. Za novo leto pa včasih ne pride ven še cel dan. Letos sem upoštevala tvoja navodila in bila presenečena, ko se je izpod postelje pokazala že kmalu po tem, ko je nehalo pokati. Kapljice sem zato prihranila, da ji bom dala, ko bo poleti treskalo. Bila sem presenečena, ko se ob prvi nevihti muca sploh ni šla skrit! Sploh nisem rabila uporabiti kapljic! Ampak sem ji vseeno dala, ko je nevihta minila. Po tem z grmenjem ni bilo več težav. Lahko si misliš moje presenečenje!" Anita in muca Žiža

"Naša psička je ob prvih pokih, včasih že okrog božiča čisto panična. Letos sem ji po tvojem nasvetu že en teden prej dajala kapljice in opazila, da za božič ni bilo običajnih težav. Potem je prišlo novo leto in okrog 11h se je začela nemirno smukati okrog po stanovanju in iskati zavetišče. Na 15 min sem ji dajala kapljice kar na briketu, ampak je bila vseeno prestrašena, ne pa več panična. Tudi naslednji dan je bila veliko bolj pomirjena kot prejšnja leta. Vsi smo si oddahnili." Tatjana s psičko Taro

"Letos sem imela slučajno doma še nekaj rešilnih kapljic, ki so mi ostale še od jeseni. Za novo leto sem se spomnila, da bi jih mogoče lahko preizkusila na naših dveh skobčevkah, ki ne marat pokanja. Že en dan prej sem jima dala 4 kapljice v vodo, za Silvestrovo sem jih pa že zvečer kar poškropila. Bili sta neverjetno mirni, ko se je začelo pokanje in razen par čivkov, nista imeli težav." Mojca

Cvetne esence pomagajo umiriti strah brez kemije in brez kakršnihkoli stranskih učinkov! Vaš mali prijatelj vam bo neizmerno hvaležen! 🐾❤

DELITE NAPREJ TA ZAPIS, ker bo lastnikom živali veliko bolj koristil kot zgolj pozivi k nepokanju, ki jih tisti, ki to počnejo tako ali tako ne berejo ali pa jih enostavno ignorirajo!

Pa srečno, uspešno in harmonije polno novo leto!





Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sončni mrk in ognjen začetek nove verzije Tebe

Tečaj cvetnih esenc 22. aprila

Mlaj v škorpijonu - implozija ali eksplozija?