Dvignite svojo vibracijo s pomočjo Avstralskih esenc


Poletje je že skoraj mimo in začenja se novo šolsko leto, s tem pa tudi novi izzivi. Če ste si že zagotovili svoj izvod e-priročnika za delo s cvetnimi esencami, verjamem, da ste v njem našli marsikatero zanimivo inofrmacijo o delovanju cvetnih esenc.

Še posebej vesela sem, ker je Lekarna za dušo postala uradni distributer Avstralskih esenc za Slovenijo. Ker te esence še niso tako poznane kot Bachove, še zbiram povratne informacije uporabnikov. Toda prvi odzivi so navdihujoči. Esence delujejo precej globlje in dvignejo vibracijo precej hitreje.
   
Poleti sem se srečala tudi z ustanoviteljem sistema Australian Bush Flower Essences Ianom White-om in njegova energija je tako čista, da sem imela ves čas najinega pohajkovanja po Zagrebu občutek, da sem vzela vseh 69 individualnih esenc! Takoj sem vedela, da je on res prava oseba za delo z esencami in zakaj so Avstralske esence tako močne. Levo na sliki sva skupaj z Ianom na Cvetnem trgu v Zagrebu. Prav zanimivo, da sva iskala prijeten lokalček, prehodila cel center in na koncu pristala na CVETNEM trgu... čisto naključje... ali pač ne?! ;) Ko sva zaključila najin pogovor okoli 1 ure zjutraj, sem se odpeljala nazaj v Ljubljano, polna energije, ki me je držala še tri dni. Popolnoma nor občutek!

Še ena čudovita oseba, ki me je pravzaprav našla in me povezala s temi esencami je Paola Carlini, mednarodna učiteljica ABFE, ki ima z Ianom prav posebno telepatsko povezavo in zato natanko čuti in pozna vibracije vseh esenc. Poleti sem z njo tudi posnela pogovor na temo ženske esence, ki mu lahko prisluhnete na spodnji povezavi. (Pogovor ima slovenske podnapise)

>>Paola Carlini o Ženski esenci<<

Delo s cvetnimi esencami resnično vnese v naše energetsko polje višjo vibracijo in uglasi našo energijo s to višjo vibracijo. Zato je delo z esencami lahko fantastična priložnost za osebno in duhovno rast. Na to priložnost ste pripravljeni ali pa ne. Odvisno od tega, kako zadovoljni ste s svojim življenjem. Če ga želite izboljšati in ste za to pripravljeni narediti vibracijski preskok, potem je za vas Uvodni tečaj dela z Avstralskimi esencami, ki vas popelje skozi 7 energijskih centrov, skozi nivoje čaker in s tem pomaga, da dvignete zavest v novo dimenzijo. Potem se vaše življenje lahko res čudežno obrne v novo smer.

Uvodni tečaj je primeren tako za začetnike kot tudi tiste, ki se že ukvarjate s kakršnokoli obliko terapij in bi svoje delo želeli nadgraditi.
Lahko že delate z Bachovimi esencami in dodate še Avstralske, lahko delate kot naturopat in nekaj veste o Avstralskih esencah, a ne izkustveno, lahko delate kot coach, svetovalec ali maser... povsod se srečujete z ljudmi, ki potrebujejo konkretne rešitve za njihove težave. Dodana vrednost, ki jo prinese delo z Avstralskimi esencami je pravzaprav zagotovljena.

>>Uvodni tečaj Avstralskih esenc 7. in 8.10.2017<<

V teh prvih septemberskih dneh bom praznovala 5 obletnico otvoritve trgovine z esencami in v tem času so esence moje neutrudne spremljevalke. Stranke, ki pridejo k meni na coaching, vedno odidejo s kakšno stekleničko, ki jim potem pomaga, da presežejo izzive, ki so se odprli tekom dela z menoj. Vse gre lažje in hitreje in ne znam si predstavljati, da bi morala delati brez esenc.

Ob tej obletnici podarjam 10% popust na vse esence naročene preko Lekarne za dušo. Popust velja za vsa naročila v tednu od 4.9-8.9.2017. Vesela bom tudi vaše povratne informacije glede esenc, ki ste jih ali jih še uporabljate. Lahko mi pišete kar na  na info@manca.si

Za vas,

Manca Razboršek, Life&Soul Coach, mentorica ženskam, angelska terapevtka, ustanoviteljica Lekarne za dušo.




Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sončni mrk in ognjen začetek nove verzije Tebe

Tečaj cvetnih esenc 22. aprila

Mlaj v škorpijonu - implozija ali eksplozija?