Žetvena luna v ribah



Običajno v času polne lune začutim brbotanje znotraj sebe, za katerega vem, da je nov zapis. Danes pa nič. Vem, da današnje energije kličejo v naravo. Začuda me vleče k vodi (mene, ognjeno znamenje!) in hkrati sem vedela, da nekaj pa že moram napisati. Ribe, ki vladajo današnji polni luni mi osebno niso blizu, zato se mi zdi, da mi tudi ideje splavajo po vodi.

Ok, morda bo pomagalo, če naredim samo eno slikico za na FB in napišem, da pojdite v naravo. Potem pa grem ven na sonce še jaz.

Odprem program, uporabim nekaj že prej narejenega, prilepim še sliko polne lune…. Pa vseeno mi nekaj ne da miru, da ne bi vključila še stekleničke Aura-Some. A katero? Vse je spet tako izmuzljivo. Nato pa me prešine: danes je senzitivnost visoka, povezanost z naravo in eteričnimi bitji, je t.i. žetvena polna luna, ko poberemo plodove svojega dela, umetniški navdih kot način komunikacije in nagovarjanja množic, prehladi zaradi neizraženih čustev, o katerih je pisala Gaia Asta ... steklenička je kar skočila iz poličke  -> KRALJICA TITANIJA

Vilinska kraljica Titania in njene energije v steklenički B85 spodbujajo izražanje potlačenih čustev, povsod, kjer se čustva niso zmogla izraziti. To je velikokrat tudi blokada na področju ustvarjalnosti Spodbuja izražanje skozi kreativnost: umetnost, petje, masaže, ples. Nauči nas, kako prevzeti svojo vlogo učitelja, ter pomaga vsem javnim govorcem. Odpira nas intuiciji, komunikaciji o duhovnih temah, sporočanju svojih čustev. Spodbuja sinhronicitete, povezanost z eteričnimi bitji narave in zavedanje zemeljskih energij. Pomaga vsem, ki imajo težave s svojo moško energijo, torej priti iz uma v srce. In še danes je petek 13 -> petek je venerin dan, 13 je število Boginje (13 lun v enem letu).
Idealen dan za ženske, da poskrbimo zase, se negujemo in napolnimo na luninih energijah.
Tega zapisa ni bilo več težko zapisati. Energetsko žanjemo vse, kar smo delali čez poletje, od junijskega enakonočja dalje. Kdo ste bili takrat? Kaj ste se od takrat do sedaj naučili? Kako ste se spremenili? Kaj ste v življenju spremenili? Kje je še »nepotrebna čustvena navlaka«? Kaj od vsega tega je zrnje in kaj pleve in kako jih boste ločili?

To so vprašanja na katera si odgovorite ta vikend. Nekje ob vodi, v naravi, sami. Jaz grem naredit prav to.


Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sončni mrk prebuja moč za naslednji korak

Mlaj v škorpijonu - implozija ali eksplozija?

Hiperaktivni otroci in Bachove esence