Kako zmanjšati stres zaradi selitve?


Pravijo, da je selitev ena bolj stresnih situacij v življenju. Tudi mene je malce zvilo. Predvsem ali bom uspela vse spakirati (kar ni in ni konca), kaj ohraniti in česa ne potrebujem več. Gre tudi za novo poglavje v mojem življenju, ki prinaša nove izkušnje.

To je že moja 5 selitev v zadnjih 6 letih, a ni zato nič lažja. Pojavili so se vsi občutki povezani s selitvam, ki jih pri prejšnjih selitvah nisem predelala. Čeprav je selitev odlična priložnost, da se znebim odvečne krame, mi je tokrat težko kaj vreči stran. Zato sem si naredila mešanico Bachovih esenc, ki me ta teden pred selitvijo podpirajo.

Scelranthus/Mešič – ko se ne morem odločiti ali naj nekaj vržem stran ali spravim v škatlo.

Cerato/Rožič da zaupam svojim odločitvam in notranji modrosti, ki me je do selitve pripeljala.

Honeysuckle/Kovačnik – za vse občutke žalosti in nostalgije, ki pridejo ob tem premiku naprej, saj ta esenca podpira vse procese sprememb. Da lažje pustim staro in se premaknem naprej v novo.

Elm/Brest mi pomaga pri stresni situaciji, da lahko vzdržujem občutek, da bom zmogla ter prepoznam, kaj je resnično pomembno v tem procesu.

Walnut/Oreh je univerzalna esenca za vse vrste sprememb. Omogoča prilagodljivost in zaščito v času sprememb.

Ob velikih življenjskih spremembah se lahko pojavijo tudi določeni konkretni strahovi in takrat podpre esenca Mimulus/Krinkar. Če misli uidejo izpod nadzora in preveč premlevate kaj, kako, kdaj, čemu ter zaradi tega slabo spite pa še White Chestnut/Divji kostanj. Če vas je selitev fizično izčrpala, vam energijo povrnejo kapljice esence Olive/Oljka. Velike spremembe vsakodnevne rutine kot so ločitev in/ali selitev so že po sami naravi stresni dogodki. Vendar ni treba, da je tako. Bachove kapljice ta proces odlično podprejo.

Moram reči, da sem res umirjena. Skoraj preveč. Nič se mi ne mudi in mislim si: bom že. Mogoče bi bilo malce panike celo zaželeno, da me premakne in sem bolj učinkovita!? Ali samo oklevam in odlašam s spremembo? Bom za vsak slučaj v mešanico dodala še Hornbeam/Gaber, da dobim voljo in zagon vsaj zadnja dva dneva pred dnevom D in neham odlašati, ko raje pišem zapis na blog, namesto da bi pakirala!



P.S. Selitev je običajno stresna tudi za domače živali. Moj pes s tem sicer ni imel nikoli težav, saj je čisto navdušen, da nekam gre in spremeni okolje. Samo, da je njegova postelja nekje ob hladilniku! Niso pa vse živali takšne. Predvsem mačke imajo več težav s selitvijo. Že ob pripravljanju na selitev živali vedo, da se nekaj dogaja, zato jim je dobro že takrat dajati Bachovo rešilno zdravilo. Običajno je dovolj 1x na dan, kasneje, ko se selitev dejansko dogaja pa 2-3x na dan - odvisno do tega kako vznemirjena je žival. Naj bo tudi za vaše kosmatince čim manj stresno.


Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sončni mrk in ognjen začetek nove verzije Tebe

Tečaj cvetnih esenc 22. aprila

Mlaj v škorpijonu - implozija ali eksplozija?